I ett hus vid skogens början

Igårkväll letade jag fram mössa och vantar,tog på mej en varm jacka och
traskade till huset i skogen,för där bor C och hon ville ha lite sällskap.
 
I köket va det hög mysfaktor med tända ljus!
 
Och i rummet bredvid pysslade lilla E med ett spel.
 
Jag drog faktiskt mitt strå till mysstacken och överlämnade två små
ljuslyktor dekorerade med "bling",för vem mår dåligt av lite strass
och stjärnglans lixom!
 
Alltid lika glada C jobbade extra som "love-mom" och letade
potentiella prinsar,deletade och studerade både texter
och en hel bunt bilder.
 
Själv "pratade" jag med hundar och masserade för
glatta livet.Den här lille krabaten ville absolut inte
gå mer än ett steg från mej,och jag hade fullt upp
med att djupanalysera inneboende demoner.
 
Det här kraftpaketet t.ex,han berättade hela sin livshistoria
och njöt i fulla drag över att äntligen bli lyssnad på.
 
Tre timmar senare traskade jag hemåt igen och
styrde stegen direkt till kaffebryggar´n!
 
Tack C,E,R & H för en särdeles
mysig lördagskväll i skogen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0