Härlig start på en regnig onsdag

Inget kan få mej så glad,som besök
av kära vänner.
 
Regnet öser ner,men vem fan bryr
sej när det är soligt inne lixom!
 
Den Lilla Varelsen i mitt onsdagskök!
Just nu är hon mellan två jobb och passar
på att kladda loss och fixa hemma,så därför
blev jag strängeligen (med glimten i ögat förstås)
förbjuden att knäppa en helbild!
 
Det gör inget sa jag,det får bli en
"dagens outfitbild" istället!
 
Snacka om att va cool även i arbetskläder!
 
Såhär kunde vi ha sett ut,lite senare alltså!

Kommentarer
Postat av: Leo

Så rätt, så rätt.
En kopp kaffe (eller ja flera) och en fin vän att prata bort timmarna med så får det gärna regna flera veckor i sträck om dur frågar mig.
Inte behöver man snoffsa till sig heller, mjukisbrallor och raggsockar funkar fint! :)

Kramizar

Svar: Det enklaste är oftast det allra bästa,och jag bara älskar sånt :)Vädret kan vi ju dessvärre inte göra så mycket åt,däremot kan man ju alltid umgås ;)
Bamsekramar till dej & puss på "lillörda´n" ♥♥♥
MAJSO

2012-10-03 @ 15:59:06
URL: http://www.leossmarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0