Good friends

Om jag hade trevligt igår?
 
Svar:JA!
 
Efter att D.L.V köpt slippapper råkade vi hamna på ett litet torg,och se bara
vad som fanns där om inte lilla "godisaffären"!
 
Godheten visste inga gränser,så jag köpte en blandad påse med
lördagsdricka till Prinsen!
 
Sen for vi till nästa godisaffär,för jag skulle agera lite mönster & uträkningshjälp
till "Vattenflickan" som framöver bestämt att jag ska tituleras syfröken.
Det besöket slutade med att jag själv oxå kom ut med en påse "lördagsgodis"
innehållande symaskinsnålar,tyg & mönster.
Joråsatte!
 
Efter det drog vi till Jysk.
Vad D.L.V försöker nå stående på tå,har jag ingen aningen om,för jag
va fullt upptagen med att leta efter "bra-att-ha-saker"!
 
Just love her style!
T.o.m Nalle Puh är lyrisk som synes.(Ior somnade!)
 
 
När vi sen konstaterat att butiken vi trodde öppnat inte
slår upp portarna förrän i november,så styrde vi kosan
hemåt igen.
 
Avslutar med att citera D.L.V:
"Det här måste vi göra om"!
 
 
Tack för en härlig lördag kära vänner♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mycket jag funderade på där, hahaha, hade stora bekymmer om jag tordes köpa det jag hade i handen... det slutade med att jag INTE köpte det!

2012-10-18 @ 13:28:38
Postat av: Majso svarar:

D.L.V : =)
Jadu,ibland kan det enklaste bli svårt nog ;)
Puss & kram goding♥♥♥

2012-10-18 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0