Fredagskvällen blev toppen

När jag anlände till D.L.V stod hon med disken och hälsade
mej välkommen i finaste förklädet!
 
Vi intog soffan och försökte få till vår egen utlösning,för bra
kärringar reder som vi vet sej själva.
Just igår gick det väl sådär,så det va bara att vänta på
lite assistans även om det tog emot att erkänna.
 
Till min fasa upptäckte jag att det fanns nåt övernaturligt
i D.L.V´s lilla hus och sa med bestämd röst åt henne att
genast ringa nån andeutdrivare,men hon svepte bara ut
i köket som om inget hade hänt!
Creepy!
 
Som på beställning dök både min Prins & "Grodprinsen" upp
så vi kunde få hjälp med fotografering till "idolboken"!
 
Det borde va straffbart att glömma fota maten,men den va så
jävla god att jag helt enkelt missade det i ivern och ruset av
att få sitta vid dukat bord och bli servad!
 
Desserten däremot,den hann jag fota innan jag avnjöt under
total tystnad.
Himmelskt god och alldeles underbar.
D.L.V säjer alltid att hon inte är så bra på att laga
mat och fixa,men jag misstänker att hon antingen
mörkat hela den biten,ELLER så har hon gått nån
kvällskurs i smyg,för det kunde inte ha varit godare
och mer perfekt!
 
När klockan blivit lördag,bröt vi så upp,tackade
för en görmysig kväll och traskade hemåt i den
kalla oktobernatten redo för fler "äventyr"!
 
Puss & miljoner tackkramar ♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0