Det är onsdag och jag har bestämt att den ska bli kanon

Av nån märklig anledning,som jag
inte alls vet hur den uppstod,så har
det kommit sej som så att just onsdagar
är mina favvodagar.
 
För det mesta bör väl tilläggas,ibland
kan det förvisso smyga in undantag.
 
Seg är jag och ont har jag,dålig sömn
eller ingen alls,men det hör ju bara till
vanligheterna och behöver knappast
ordas om i nån längre utläggning.
 
Jag känner ändå,att det finns en hel del
spritt & förväntan i ryggmärgen och bara
en sån sak överväger ju det mesta av all
annan skit lixom.
 
Dessutom är det EN grad varmare härinne,
och bara det ynka lilla kan ju göra en flicka
överlycklig och mycket lättare i sinnet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0