Det är nåt speciellt med måndagar...

...fråga mej inte VAD!
 
Jag både älskar och hatar dom
här dagarna som helt plötsligt
dyker upp i kalender´n.
 
Idag är en "medelmåndag",varken
bättre eller sämre typ!
 
Ibland måste man lixom "känna in"
veckan,och idag är nog en sån dag.
 
Jag har varit förvånansvärt off idag,
och det beror på att hormonerna haft
mej i ett järngrepp MER eller mindre
500% senaste 14 dagarna.
(japp,jag är urkass på MATEMATIK!)
 
Hur jävla lätt är det,att helt plötsligt
fatta att man är på "banan" igen,när
senaste två veckorna varit en fucking
transportsträcka till det mer normala!!!
 
Helt jävla sinnesjukt att typ halva livet
är ett riktigt bajshål i den bemärkelsen
när man tänker efter.
 
Hade jag varit av det andra könet kunde jag
bara ha införskaffat en rakhyvel.
 
Eller odlat helskägg!
 
Fan vad jag ändå inte velat va kille,
även om jag sluppit PMS och hela
den sketna karusellen.
 
Fast,när jag tänker efter så hade jag nog
gjort mej förbannat bra som en han,det
finns ju "normala" såna oxå!!!
 
Och tänk så billigt jag hade kommit undan-
på många sätt & vis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0