Tvätt & barndag

Kom just på att jag tydligen
ska tvätta idag.
Usch va trist!
 
Det enda jag ser fram emot är att
krypa ner i renbäddade sängen
ikväll.
 
Men förarbetet.....inte skojigt alls
på nån jävla skala!
 
Däremot kommer både "Stora" och
"Mellan" hem till mamsen idag.
 
Dom ska slagga här inatt,och jag kan
bara ana hur många ord och meningar
som blir förbrukade idag.
 
"Lilleman" tittade förresten oxå upp
sent igårkväll,så vi hade en mor & son
mysstund där det avhandlades både
allmänna och viktiga grejer.
 
Jag är så glad över att kunna prata om
ALLT med mina små älsklingar,fastän
dom förvisso inte ens är små längre.
 
Ingenting är tabu,bara man håller på sin
egen integritet.
 
Fötroende och tillit blandat med respekt
för varann,det kommer man långt med.
 
Älskade ungar!♥

Med ens känns den här "tvättorsda´n"
aningen lättare.
 
Kram & var rädda om er därute!
 
                                          ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0