Tröttman över tekniska grunkor

Man blir bara SÅ jävla trött när
tekniska grejer INTE fungerar!
 
Jag skulle kunnat säja att det va
epilatorn som lagt av p.g.a den
enorma hårbeklädnad jag  försett
mej med senaste tiden,men det är
andra saker som strular.
 
Skit samma,jag blir både förbannad
och satan så irriterad när man suttit
och tragglat i typ flera timmar,och så
går det åt helvete!
 
GAH!!!!
 
Det blir ju knappast bättre av att veta
att man måste ta itu med tvätten,OCH
senast i eftermiddag byta till vinterdäck
på bilen.
 
Jag sket lixom i´t igår.
Ameh vafan,det regnade konstant från
jag gick upp tills jag släckte ner!
 
Onsdagar som BRUKAR va så jävla bra,
vad är det som händer i världen?
 
Passar ju förbenat bra en dag som denna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0