Tjo faderullan vad jag inte har uppkoppling

Och nu snackar jag inte
om dator´n,jag beskriver
bara hur det inte funkar
där uppe i norr!
 
Saliga äro de som kan sånt
där med fokusering och vad
heter det nu igen...just det,
mindfulness!
 
Vara i nuet HELA tiden,validera
hit och validera dit,jomantackar
för det heta kaffet mitt på låret!
 
Jag är nog förvisso bäst på valideringar,
faktum är att det va jag som uppfann
själva begreppet,för jag föddes typ så!
 
Och fattar ni inte,så googla! :)
Orkar inte dra förklaringen nu.
 
Fast jag kan ju ändå säja att det
är nåt bra typ,och att det på EN
invalidering går TRE valideringar!
 
Såja ja,nu ska madame sjunka ner
i ena soffhörnet och dö en stund,
blunda lite med ena ögat och försöka
skapa mej lite mindfulness,åtminstone
för en mikrosekund eller två!
 
Tjing på er!
 
Och så ska jag pilla lite på min nya borr! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0