Såna man mår illa av att se

Två jävla dagar i rad har jag haft
den det enorma oflytet att behöva
se ett jävla äckel.(på very nära håll)
 
En dumskalle och idiot utan nåt
somhelst värde,en kärring som får
det att vända sej i magen och jag
känner kräkssmaken i munnen.
 
Jag vet att man inte ska säja F-ordet
om man är över 27,men det kan fan
inte hjälpas,hon ÄR en FITTA!
 
En förbannad apa,och jag säjer det
med all jävla rätt.
 
Faktum är,att jag plättlätt skulle kunna offra
bildörren genom att tjonga upp den på´na
när jag ibland åker förbi henne då hon cyklar.
 
Förresten,jag skulle med lätthet OCH glädje
kunna offra ALLA fyra bildörrarna.
(en i taget alltså)
 
"What goes around comes around"!
 
Vänta du bara ditt satans rövhål,
din fagra tid kommer,och inte fan
blir det speciellt skoj att heta det
du gör den da´n!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0