Så mycket julkänsla....not

Hur många sorts tomtar finns det?
 
Jag vet inte,och inte bryr jag mej
vidare värst heller för den delen.
 
Även om jag inte är ett dugg intresserad
av julen,så finns det små rara undantag,
och ett lade jag vantarna på igår.
 
Gulliga va!
 
Den här knallen och hans fru stod och gjorde brända mandlar.
...med kanelsmak!!!

Det gick ju varkligen inte för sej,och jag fick min önskan uppfylld
om vaniljsmak,och herre min lord vad dom små rackarna blev
himmelskt goda.
 
 
Men då,där står ju "Majsoihörnet" med lite av sina grejer!
Namnet "Majdesajn" måste högst troligt bytas ut och ersättas
av "Saligröra" eller nåt i den stilen!
 
Till höger har jag & "Stora" även ett godisbord för dom som
hellre vill käka upp sina inköpta grejer.
Karameller,Snickers och miljoner rullade chokladbollar ni vet!
 
Sveriges Radio var på plats igår oxå,men när dom kom i närheten av
mitt place,dök jag fort som fan ner bakom alla grejer.
Vi ska fan inte skämma ut oss i onödan!
 
 
Nu väntar marknadens andra dag,så håll tummarna va,att det kommer
drösvis med besökare och lättar på lädret hos mej(oss),jag vill nämligen
slippa packa NER och köra HEM allt imorr´n igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0