Så mycket jag borde gjort men inte orkat bry mej om

Har ni varit med om det nån gång,
att ha massor med grejer på "göralistan"
men bara skjuter det framför er?
 
Just i den sitsen sitter jag nu,IGEN!
 
Men,när orken tryter och huvudet är
fullt med störande dimslöjor,äre inte
så förbannat lätt att knuffa sej själv
i ryggen med ett linneskåp!
 
Ibland önskar jag att jag hade såna
där "fria kanaler" och kunde kliva
ur mej själv,fan som jag skulle piska
på därbak 24/7 då.
 
-Bara en mugg kaffe till,sen släpper
det säkert,så tänker jag.
Men nu 5 kg kaffe senare har det inte
hänt ett jävla skit,jag hittar inte ens
piskan lixom.
 
Det är dax att hugga i med tumvantarna
så det blir nåt gjort här.
 
Goodbaj for a while!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0