Jag "jular" vidare

Herre min tomteskapare så mycket
folk jag har träffat idag,både kända
och okända,gamla klasspolare och
en & annan sniptrut.
 
Sjukt kul har jag haft,och slängt käft
med gubbsen bredvid i lottståndet.
 
Dom älskar när jag förgyller deras
tillvaro,och jag ska villigt erkänna
att jag förstår dom till fullo!
 
"Vattenflickan" kom på besök,äkta hälften T hade tydligen lördagspermission
och fick följa med.
Jättekul för honom att få se lite "normalt" folk! =)
 
En hel del godissugna besökare fick sina behov tillfredsställda och gick
nöjda och glada från bordet där jag & "Stora" huserar.
 
Förra året såg det ju ut såhär i min godishörna :)
 
Mamsen kom oxå på visit (smet från hundvakteriet och satte papsen i arbete)!
Kul att hon vände den sidan till lixom.
 
Sent om sider dök oxå "Tvillingsyrran" upp så vi tjattrade i 200.
 
 
Full pott denna lördag med kärlek i kvadrat♥
 
Tack alla fina!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0