Godis är gott

När morronkaffe OCH förmiddasfika
va urdrucket,packade jag in hundarna
i bilen och drog iväg till "Stora".
 
Där blev jag bjuden på ännu mera
kaffe och jättegoda mackor.
 
Middagen va räddad!
Naturligtvis mätte jag ostbitarna,därav måttstocken i högsta hugg!
 
Sen va det dax att börja kladda ihop lite godis,för i helgen är
det dax för årets första julmarknad.
Aningens tidigt förvisso,men vill man va med i julklubben,så
finns det ingen återvändo!
(jag hatar iof julen,men å andra sidan-ingen regel utan undantag)
 
Snickers stod på schemat idag.
"Stora" ville ha lite mammatid,så därför hjälpte jag henne =)
Själv ger jag "nästan" helt och hållet fan i att sälja godis i år,
man kan väl säja att jag gjorde mitt och mer därtill förra året.
 
Fast,en liten grej ska testa,bara för att jag vill och KAN och tänkte
hitta på värsta fräna receptet!
 
Joråsatte,det blev en hel del.
 
Efter ett tag kom även "Mellan" och gjorde
oss sällskap.
 
En mycket mysig dag,med båda mina döttrar♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0