Försenade namnsdagspresenter

Till 11 fikat igår stod hon i dörren,
min kära vän U.
Med paket under armen och solsken
i blick!
 
Hon är ju galet tokig den underbara
människan och jag slutar nog aldrig
förvånas över henne.
 
Gulligaste kortet låg uppepå oxå!
 
"Mellan" som oxå kom på besök tog sej en pratstund med
paketöverraskaren!
 
Det är bara en liten grej sa U
EN LITEN GREJ!?
Jomenellerhur,det gömde sej ju en hel affär
innanför presentpappret.
 
Alltså,jag blev bara SÅ jävla glad
och rörd och så kom dom,ALLA
känslorna på en och samma gång!♥♥♥
 
Senare på em som övergick i kväll,
kom oxå "Tightsbruttan" över på
spontan fikadejt.
 
Hon klämde sej ner mitt bland alla pysselgrejer och
kände sej som vanligt precis som hemma =)
 
Själv satte jag igång med ett nytt projekt,ska bli jävligt
spännande att se OM det överhuvudtaget blir klart nån gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0