En underbar dag

Lilla solen tittar fram bakom hustaken,
och jag har lika jävla ont som vanligt.
 
Men,det hindrar mej ju inte från att
försöka va positiv och hoppas på en
utomordentligt trevlig onsdag.
 
Om ett tag ska jag plocka upp den där
"Vattenflickan" och så ska vi göra en
liten roadtrip.
 
Innan dess ska jag bara riva bland alla
kläder för att hitta nåt passande.
 
Vet ni förresten vad "årets julklapp" är?
 
-Hörlurar!
 
Kul,verkligen.
Och så pratar vi inte mer om det.
 
Eller förresten,jag tycker att det kunde
varit "tavlor" i årets julklappskategori
istället,jag har ju nåra stycken i lager.
 
Hade passat mej perfekt,sluppit riva sönder
halva peruken i jakt på bra grejer till mina
nära och kära.
 
Å andra sidan,jag har visst en drös hörlurar
liggande oxå lite här & var.
 
Problemet löst!
 
Har NI börjat leta klappar än btw???
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0