Bläddersöndag

Här sitter jag och bläddrar i nån
slags kakbok,letar efter nåt skojsigt
recept att kunna göra om.
 
Man blir bara så jävla velig och
kan inte bestämma sej.
 
Vad VILL jag baka!
Vad kan tänkas finnas i
skåpen att använda!
 
Köksmaskiner underlättar baket,
så står det i början av boken.
 
Om man inte har nån satans
köksmaskin då,hur jävla mycket
mer komplicerat kan det bli lixom!?
 
Jag kan på rak arm säja,att det räcker med
en hederlig elvisp,till det mesta faktiskt.
 
Fast min har iof upplevt sina piggaste
dagar,så det tar lite längre tid bara.
 
Å andra sidan får man ha roligt extra
många minuter,och det är ju positivt.
 
Vi får väl se om det blir nåt kul i
kakburken framöver.
 
Tills dess:
Have mercy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0