Bara så ni vet vad jag gör....

Blandat med diverse annat alltså!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha underbar blogg du har! Så händig med mycket! Bullmamma och konstnär, härligt! Snygg outfit ;-)
Du ser så jäkla fit ut! Styrketränar du? Tycker om ditt collage, din header! Många fina bilder!

Kom på att vi inte ses imorgon! Önskar dig lycka till på marknaden! KRAM!! Anna

2012-11-14 @ 21:58:55
Postat av: Majso svarar:

Hej Anna!
Vad kul att du kikar in :) och tack snälla för komplimangerna.Jag suger åt mej allt för jag blir så glad :D
Tränar?Jag?Svaret är NEJ,inte ett dugg på över 24 år :)
(men miljoner burna matkassar har iaf gjort sitt i övre regionen) :)

Och näe,vi ses ju inte förrän nästa vecka,känns konstigt att inte åka in faktiskt,men det är så himla mycket just nu!
Tack snälla för lycka till´et,jag ska göra mitt bästa för att "dom" ska bli köpsugna ;)
Kramar från mej till dej & ha det gott tils vi ses♥

2012-11-14 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0