What a najs day

Idag har jag inte gjort ett
jävla skit i nyttighetens
tecken,om man inte räknar
in diskning av nåra glas och
muggar förstås!

Jag har typ bara gått omkring
och degat runt lite,målat en
stund,druckit kaffe många stunder,
glott lite på Tv,druckit ännu mera
kaffe,käkat nåra mackor,lyssnat
lite på radio,surfat en del och bloggat
en aning(som ni kanske sett)!

Ja,ni hajjar va!

Satan vad det är skönt ändå,att
bara VARA och låta allt annat stå
i skamvrån och skämmas livet ur sej!

Inte behöva bry sej om mer än att
springa på toa ibland,och förstås
då´rå,gå ut med hundarna,dom som
moi är mormor till.

Jag har ju lixom så förbannat trevligt
med mej själv,ger lite beröm nån gång
emellanåt och klappar mej  lite lätt
på kinden sådär rart & gulligt.

Och nu vill jag alls inte gå och lägga mej!

Men gud så dumt,OCH onödigt.

Det är NU mina mest kreativa celler
vaknar till liv och vill börja härja runt
som duracellmuppar.

Jorå,jag ska nog fan brygga lite mer
kaffe och skissa på nya projekt.

Tack darling me,nu kör vi vidare!
(jag är bah så älskvärd,och underbar!)


Knopp,INTE "knoppa"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0