Uppe med tuppen

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!

Klockan fucking fyra ringde
alarmet och jag skuttade
upp som en tilltufsad maskros
imorse,tog en stor mugg kaffe
och läste tidningen.

Sen va det dax att agera privat-
chaufför åt lilsis till ett sjukhus
ganska många mil bort.

Enda fördelen med att överhuvudtaget
krångla sej ur sängen vid den tidpunkten,
är att man möts av lugn & ro och får se
dagen vakna från scratch.

Idag är det onsdag HELA da´n,och
jag älskar onsdagar,så det blir nog
fan skitbra det här!


Solen stod redan högt på himlen vid 5 hugget när jag
startade min lilla resa!


Naturligtvis hittade jag lite naturliga objekt utanför lilsis´
hus när jag väntade på att hon skulle knyta skorna.


Jag föredrar vita syréner framför lila,feslila är inte fräscht!


Åkte förbi nån sjö på hemvägen från Motala
(samma som på ditvägen således),fråga mej
inte vilken.
Jag vet bara vart Medelhavet ligger!
Typ!


Solen fullkomligen svämmade över på den klarblå
himlen,och jag njöt i fulla drag när jag satt och
sjöng hellre än bra där bakom ratten! ♫♪♫♫♪♪


Tbk i Peking och innan sista biten till mi casa,sprang jag in
för att köpa lite grejer åt en vän♥
Vaddå dött & öde,bara jag och mitt stora flin
där bland pelare och ballonger!


Här va det meningen att ni skulle få se ett flygplan som
precis lyfte,men det jävla skrället hann flyga ur bild
innan jag zoomat klart!

Kram på er♥ & ha en toppenonsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0