Tävlings-Majso rapporterar

För tillfället är jag nu inne i
nån slags tävlingshysteri.

Det va ganska länge sen sist,
men nu jävlar har jag kommit
igång igen.

Om man är lite smart,så kan
man delta i blandade tävlingar,
d.v.s allt från småvinster till
mer exklusiva.

Då KAN det lixom hända att man
iaf vinner NÅT.

Som nu senast med grillen lixom.

Huvudsaken att man ändå får
bevis för att det verkligen går!

Låt mej se nu,jag har cirka 3½
tävlingar som jag inväntar
resultat från.

Den halva innebär att jag inte
lämnat in tävlingsbidraget än.

Högst på önskelistan och
"vill-vinna-mest",är en
New Yorkresa och en maffig
diamantring.

Tjena sidbena vad jag mer än
ända-in-i-tävlingstarmen SÅ
önskar att dom drar mina
bidrag där!

Sen kan man ju fundera på huruvida
jurysarna verkligen tar sej tid att
läsa igenom alla bidrag,eller om dom
bah:
"Okej,nu tar vi lilla bidragslådan och
  drar lite random under förmiddagsfikat"!

Isf kan man inte annat än kräkas
i bröstfickan och tycka synd om dom.

Otroligt synd,för då missar dom
mina helt suveräna och alldeles
enastående klatschiga ord.

Å andra sidan,jag har ju ganska skoj
under tiden jag gnuggar geniknölarna,
så dom lär verkligen inte förtvina!

Håll tummarna för mej va!
PLEASE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0