Söndag kanske inte alls är vilodag!

Faktum är,att jag har flera
projekt som ligger och väntar
på att jag ska ta itu med dom.

Det ena t.ex,som jag så jävla
energiskt började med redan
igår,det va bara att kassera.

Jättebra om jag verkligen hade
dubbelkollat VAD det skulle stå
innan jag började med verktyg
och andra attiraljer.

Men näerå,jag va så förbannat
tvärsäker att jag inte ens slängde
ett fjärdedels ögonkast på lappen
som låg framför mej.

Skitbra blev det!

Tills jag insåg att första ordet inte
alls stämde överens med verkligheten.

Tack & hej klantarsle!

Det va bara att börja om s.a.s!

Idag kanske jag BARA tar fram
penslar och läser riktigt noga
på burkarna ang.färgen,å andra
sidan vet man aldrig med mej,jag
kan ha satt på fel lock på fel burk
och då är det kört,IGEN!


"Pausbild"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0