Och sen kom maj!

Undrar hur många som mår
halvrisigt idag?

Räck upp en hand isf!

Jag gör det INTE!

Däremot somnade jag inte
förrän framåt halv fem hugget,
men det är ju som vanligt ungefär.

I hemmets lugna vrå spenderade
jag gårdagskvällen,och när lokala
idrottsföreningen brände upp alla
medlemsavgifter på raketer,då satt
jag på hundarna hörselskydd och
sen va det dax för kaffet!

Med andra ord en väldigt städad
Valborgsmässoafton.

Strax efter 01.15 kom dock "Lilleman"
och hans polare på lite nattsnack,och
så fick jag en kram,den första i maj.


Åt en liten avokadohalva med majonnäs & räkor!


Lite grillat gjorde saker i magen som kan liknas vid
festligheter av hög rang!


Sen satte smällandet & tjoandet igång,totalt bortkastade
kosingar enligt tants mening!


Dessutom så tycker jag det skulle ha varit mörkare ute,
effekten hade ju blivit fan så mycket bättre då!


Jättemånga tusingar senare,till ingen nytta egentligen!


Cindy tyckte det va dax att krypa upp i soffhörnet igen,
och Kelly...


...la sej tillrätta i korgen.

Glad första maj önskar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0