Klämmigt baby!

Jaha,så har man checkat av
tuttarna då,i första läget asså.

Oj,oj,oj-jag fick den gulligaste
tjejen ever som klämde på dom
idag!(today was my luckyday!)

Hon va helt underbar,mycket
troligt för att hon blev helt
betagen av dom lixom.

Sen sa hon:
Oj vilken fin färg du har,väldigt
fin tycker jag!

Tackar,tackar svarade jag och
när nästa bröstblotterska går
in efter mej (hon va mulatt),så
tänkte jag tyst för mej själv,
undrar om hon säjer detsamma
till henne nu!

Vem vet!

Inte ett skit ont gör det iaf.
(tycker inte jag ju)

Värsta maxtrycket körde hon på
mej den lilla raringen.

Dessutom,så är det tydligen mycket
lättare att "läsa av" bilderna ju mer
man pressar ihop tuttarna i den dära
högteknologiska maskinen.

"Kläm på bara" sa jag,tryck tills det
tar stopp vetja.
Och det gjorde hon,nästan tror jag!


Voila!
Jag bjuder er min ena lilla sötnos klämd från sidan!
Nu är ju inte jag mer än hobbyexpert,men nog fan
tycker jag att det ser skapligt okej ut....so far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0