Jag letar & letar

Jag är som en jävla orm efter
alla möjliga tävlingar som hittas
kan både här & där.

Nu har jag ett ganska stort antal
som ligger och väntar på att bli
dragna ur tävlingshögarna.

Allt möjligt handlar det om.

Allt från kylväska till resa
och faktiskt oxå en ring.

Ameh vaddå,jag tänkte som
så,att om inte Muhammed kommer
till berget,så får väl Majso klättra
upp på det själv!

Sen säljer jag ringen och köper
en bungalow i varmaste landet.

Och skulle jag inte vinna(hoppet ni vet),
så får jag väl leta upp nån såndära
godisautomat och slösa alla mina tio
femkronor jag sparat!

Nu väntar tredje muggen kaffe,penna
och papper,för här ska skrivas en
jävla massa slogans & rim!

"Katching"


Mellan syrén & hägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0