Jag har kört en slappardag,typ

Jag har iof inte legat på soffan,
bara tagit det i maklig takt.

Diskade (pust),fixade morgon-
dagens käk till prinsen,för då
slipper jag bry mej imorrn när
jag har tvättstugan!!

Samma visa varenda jävla vecka,
alltid fullbokat,UTOM på just sketna
måndagar.

Precis som om man inget hellre vill,
än att dra igång varje vecka med
tvättstugespring och sån skit.

Nåväl,det är ju ett par timmar tills
dess,och jag kan ju alltid skita i´t
om jag skulle vilja.

Gick iaf ut en sväng och satte mej
i gräset med hundarna,filosoferade
och fotade lite här & var.

Nu är det snart dax att glo på lite
hockey och sen är den här veckan
oxå lagd till handlingarna!


Cindy väntar på att jag ska kasta bollen,och kasta och kasta
och kasta ännu mer.
Hon får lixom aldrig nog den lilla Duracellpapillonterriern!


Kelly å andra sidan skiter fullkomligt i bollar och sånt tjafs,
hon håller mest koll på vart jag är!


Det tar en jävla tid att ladda upp bilder härinne nu,så jag
hinner typ brygga en kanna kaffe och dricka ur den medans
jag laddar upp VARJE enskild bild!








Det blir nog smultron i år oxå!


Såja,nu tar jag kväller.
Imorr´n  "kanske" resten av bilderna dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0