Jag flyger lågt

Precis som svalorna gör när
det ska bli vackert väder!

"Mellan" är här sen igår,och
vi flyger mest omkring i golvhöjd
mellan fikadrickande och mat-
förberedelser inför kvällen.

Det va år och dagar sen jag gjorde
potatisgratäng,men idag har jag
slagit till och fixat en redigt mumsig
sån,med massor av vitlök,peppar,grädde
och naturligtvis riven ost on top!

Till efterrätt kan jag tänka mej en
Majso speciale,inget märkvärdigt
alls,snarare tvärtom.
Vaniljglass,hallon och hackade
Never stopbitar lite random ut-
strödda över härligheten.

Man kan dricka kaffe till oxå,och
då blir det väldigt wild´n crazy.
NOT!

Prinsen vet jag inte när han landar
efter golfspelande i dagarna två.

Vi får väl se om han hinner hem
tills Sverigeponkarna ska börja
tacklas och skrinna runt i rinken.

Nu måste jag kolla lite på dagens
andra hockeymatch,dom har ju
lyckats klämma in ett par stycken
idag,allt för att inte folk ska flaxa
iväg alltför långt tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0