Jag bara undrar

Är jag trött eller?

NÄ!

Har typ kommit in i tredje
gradens andning och är
sjukt jävla godissugen.

Har jag nåt godis hemma?

NÄ!

Och tur är väl det,för jag hade
kunnat vräka i mej en hel godis-
affär just nu,och det behövs under
inga somhelst omständigheter.

Allt är den jävla bikinins fel,för
hade jag inte burit hem den i
påsen och under ett svagt ögonblick
provat den i hallen framför spegeln,
så hade "nästan" allt kunnat sorteras
under fliken:det jag inte ser existerar inte!

Nu MÅSTE jag lixom ta tag i mej själv,
en rejäl omgång borde jag ha.

Lite hjärntvätt hade inte alls suttit
fel nu,på MINA villkor alltså.

Annars känner jag en som är expert
på det området,men NÄE,tror nog
inte det va!

NEJ,jag säjer blankt NEJ till
den hjälpen,som för övrigt
bara fungerar åt  andra hållet.

"Inte hjälpa,bara stjälpa"!

Imorr´n,eller åtminstone SENAST på
söndagkväll,måste jag leta reda på
den där karaktären,har fan inte sett
skymten av den på evigheter.

Nu är det bra,jag har fått nog
av "ska bara" & "en annan dag".

Skämmes Majso,skämmes tamme fan!
(det är inte kul alls längre)



Ligg och hånle bara,gör det vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0