Jag bah:ooorka

Vissa dagar går lixom per
automatik,men så ploppar
det upp saker man minst av
allt hade anat.

Typ så har det varit denna
onsdag,en varm sån i början
av maj.
Om nån hade missat det asså!

Fikagäst på fm med tjatter
och uppdateringar.

Besök av "Stora" & hennes polare
lite senare,då mamsen fick agera
formgivare och skicka med flicke-
barnen tillklippt aluminium så dom
kunde fortsätta sitt betonggjuteri.

Sen telefonsamtal från en vän,och
där blev jag fast i över en timme,
men som kändes som en kvart! =)

Dessförinnan förresten,fick jag
värr än värsta jävla satans
damputbrottet på en myndighet.

Jävlar vad arg jag var.
Är fortfarande faktiskt.

Som vanligt finns det inte personal
på plats när man söker dom,nej då
för helvete,man är begränsad till
cirkus ett par minuters telefontid
på morronkvisten.

Dra åt helvete med era sketna
rutiner och paragrafer säjer jag!

Lägg ner eller gör om och gör rätt,
för det finns tamme fan inte en
grej som varken stämmer eller
fungerar som det ska på den
aktuella arbetsplatsen.

Idioter!

Imorrn gör jag en ny påringning,
och så mycket kan jag ju yppa,att
jag INTE kommer ge mej förrän
jag fått ett adekvat OCH rimligt
svar på frågan jag har!

Perkele vad jag bara vill åka
in direkt och knacka in vett
i pannbenet på samtliga där.

Börjar dom jiddra med mej imorrn fm,
så ska jag PERSONLIGEN boka in ett
möte,alternativt hota mej till ett...PRONTO!

För,nån jävla måtta på eländets elände
får det fanimej vara!

PUNKT!

Och nu:

SKÅL & (för)somrig lillördag till
alla normala & vettiga människor!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0