Good moooorning hooden

Tjolahopp!

Idag va jag typ uppe FÖRE typpen.

Kaffe som vanligt på ballen,och så
lite juice vid sidan om.

Snart äre dax för tuttchecken,och
det brukar ju inte ta nån längre
stund precis.

Jag brukar bara ha oturen att få
den suraste klimakteriekärringen
dom har däruppe.

Alltid samma visa!

"Stå inte si,titta så"!

Jaha,och?

Kläm ihop mina älsklingar bara,
och sluta tjafsa...säjer jag kanske
inte direkt,nej då!

Jag brukar istället tänka att surtanten
även denna gång vaknat på fel sida,
och kanske inte har nån som klämmer
och känner på hennes boppar.

Eller att hon kanske rentav är lite
missnöjd med sina.

Sen tar jag på mej BH´n och tackar
för mej,för då vet jag att det är två
år till nästa träff,och har hon inte
vaknat på rätsidan då,så möjligtvis
att jag ges en något trevligare personal!

Skitsamma egentligen,jag är iaf glad,
även om jag anser att JAG borde få
betala liite mindre för mitt besök.

Ameh vafan,hur ofta får dom tillfälle
att se SÅ fina kullar lixom! =)

Gårdagskvällen Morsdagsfirande
var iaf en väldans härlig träff,så
jag avslutar med en liten bild
därifrån och längtar tbk!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0