Gårdagens lilla reunion

Igår va en ganska fullproppad
dag,med både det ena & andra.

Jag slängde ihop min kyckling-
gryta som planerat,och sen
traskade jag över till grannen
aka "Tightsbruttan" en stund.

Just nu sitter väl hon på nån
solig balkong i Alicante och
har det bra mycket varmare
än jag iaf.

Dessutom har hon namnsdag
hela den här da´n,så ett grattis
från mej är väl på sin plats,även
om hon kanske inte läser det här!


"Ulla" var på plats när jag kom,så vi försökte prata ifatt
allt vi missat!


En liten (själv)utlösning fick vi iaf till,innan jag gick hem
igen,då i sällskap med just "Ulla",som hade med sej lite
grejer till mej!


Jag fick bland annat dom här söta disksvamparna,så nu blir
det ännu roligare att ställa sej med rengörningen!


Senare på em drog jag en repa till
en annan socken,där fikades det
och så njöt jag av den underbara
sommarutsikten från Mias altan.


Ett böljande gult rapsfält någonstans i Sverige.


Sen kunde jag förstås inte motstå att fota den här finingen.


Mia fick en liten handmålad bricka till sommarkaffet som
förstås hängde med i ett hörn.
Armbandet tror jag hon la i juvellådan =)


Flängandet va dock inte slut där,men
det är en annan historia,och den kommer
kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0