Ensam hemma

Det är skillnad på dagar
och dagar faktiskt.

Hela helgen är det bara jag,
och hundarna då´rå.

Vi har INTE gjort upp nåt speciellt
schema med tider alls,vi tar dagarna
som dom kommer...NÄR dom kommer.

Precis så kommer det bli nästa
vecka oxå,för då ska prinsen
iväg på nästa "lekperiod" men
med inriktning "golf"!

Bevare mej väl säjer jag och
bryr mej inte ett jävla dugg
om nya klubbor,bollar eller
finaste golfbagen ever.

Kasta ut så många stålingar på
sånt lixom,det är inget för mej.

Förresten har jag ingen boll-
kontroll alls i den genren heller.

Till skillnad mot fotboll,där va jag
fanimej en ren naturbegåvning.

Way back then alltså!


Mitt enda herrsällskap den här helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0