Det blev en bra söndag!

Först och främst vill jag tacka
solen och värmen som verkligen
visat sej från sin bästa sida idag.

Sen fortsätter jag med en eloge
till mej själv,som fått en hel del
gjort OCH hittat ett väldigt viktigt
dokument bakom typ tretusen
flikar på en sida on da computer.

Snart väntar ishockeyfinal på
Tv´n,och då kan jag med mer
än jävligt gott samvete bara
luta mej tillbaka och klappa
mej själv på bägge axlarna
samtidigt minsann!

Life is sometimes sweeter than sweetest!


Jag älskar maj när trädet nedanför balkongen blommar!
Lovely ♥


Grannen under har gröna fingrar,till skillnad mot vad jag har.
Och det får man ju tacka för,hade ju varit skittrist att se en
massa vissna blommor när man står på ballen och spejar ut
över nejden!


Det här då,finns det nåt så härligt vårigt,som att höra
och se alla motorcyklar susa förbi!


Hoppsan,jag har röjt upp på  lilla ballen!(kors i städskrubben)
Men,jag måste typ fixa en ny duk,även om den där är innovativ
som satan!
Spraystudion får framöver vara ute i det fria.


Ha en fortsatt skön söndagskväll,och var
riktigt rädda om er & varandra!

Kram♥

Kommentarer
Postat av: matilda

super fint! :D <3



Kaffe där på tisdag en snabbis ;)?

2012-05-20 @ 21:53:00
Postat av: Micha

Snyggt röjt ;) <3

2012-05-20 @ 22:09:14
Postat av: Mami svarar:

♥♥♥Tack gullungar♥♥♥

Tilda:självklart vettu ;))



Pussar & kramar till Er♥

2012-05-20 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0