Bring it on bah!

Såhär i förbifarten kan jag väl
nämna att överskriften i stort
sett inte har ett skit med pladdret
i det här inlägget att göra.

Men nåt ska man ju ha där uppe
på översta raden,rättare sagt,det
går INTE att lämna den blank,då
kan man lika gärna ge fan i att
skriva nåt alls.

Nu kom jag förresten på att jag
börjar anta vuxenformer vad
gäller tänk & resonemang.
(läs:retar mej på)

Som igårkväll när jag gick ut med
hundarna sista gången,kunde fan
knappt öppna porten,och för ett tag
trodde jag att gräsmattan va på väg
in I trappuppgången,för det va så
inihelvete mycket gräs vid dörr´n!

Riktigt så illa va det förstås inte,det
va VÄRRE.

Nån av snorungarna (typ 14 år) hade
repat av halva gräsmattan och typ bah:
"Ameh skitkul,det här kan man ju slänga
  runt lite random"!

Jag hade fan inte sagt nåt om dom,han,hon
hade friserat hela gården,PÅ RIKTIGT alltså,
och sen lagt överflödet i nån sopsäck efteråt.

Men det där lixom,hela hormonförrådet
gick upp i limningen och det va snudd
på att jag ville strypa första bästa unge!

Eller kanske inte strypa,men iaf dunka
skallen i tegelväggen och banka in lite
normalt & sunt folkvett där uppe i söder.

Turligt nog (för den/dom),så fanns ingen
inom räckhåll,men så fort jag bara stängt
ytterdörr´n om mej,då jävlar blev det liv
och gap och ett förbannat hojtande utanför.

Nu fick jag inte ner kaveln ur skåpet fort
nog,för hade jag det vet jag nån/nåra som
haft fruktansvärt ont i sk...enbenet idag!

Tanten har talat:

"Jävla skitungar"


...eller jävla kryp som man oxå kan säja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0