Sometimes I drink to much coffee...

...och då kan det hända att man
blir mer än risig i magen.
(igår va en kafferacingdrickardag)

Eller iaf lite bubblig,om vi nu ska
va lite ordentliga och inte snacka
en massa onödig skit här alltså!

ETT problem bara,jag avskyr
(läs:hatar) att fisa,och ja men
ändå nej,jag vet att det är jätte
naturligt och så,men lik förbannat
kan jag inte med sånt.

Mycket möjligt(läs:HÖGST troligt) beror
det på att jag back then va ihop med
en som inte gjorde annat än fes,hela
jävla tiden!

Och dessutom flinade åt det själv och
tyckte det va aproligt!

Hur i helvete man nu kan tycka det
när man samtidigt fjantgarvar som värsta
kiss & bajsåldersungen!

Sen dess är jag MER än allergisk mot
andrahandsluft,och gud nåde om den
som står mej närmast fiser i min närvaro
med flit,då jävlar blir det inget frieri
för hans del precis,där går gränsen lixom.

Nu ska vi ju veta,att det inte hänt än på
10 år ungefär,så jag är inte speciellt
orolig vad det anbelangar.

Å andra sidan blir ju inte jag mindre
risig i kistan av Gevalia E-brygg ½kg
senare nu precis.

"Tack för kaffet" lixom!

Och kom ihåg:
Fina flickor fiser inte!
(inte bland andra iaf)


Tacka vet jag rosdoft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0