Sitting in my kitchen

Varför jag skriver på engelska??

Jo,för jag kan fan inte japanska,
inte finska heller för den delen.

Sitter som sagt här i mitt lilla men
ändå normalstora kök och spånar
idéer till framtida skapelser.

Fick faktiskt en liten idé för ett
tag sen,fick den av prinsen,för
jag tjatade lite på´n och sa,att
om du ska va med i den här
måleriklubben,så får du jävlar i
kvällslampans sken komma med
lite input nu & då!

Eller kanske inte riktigt så´rå,
han bah utan förvarning sa en
grej efter att han kollat på den
senaste tavlan jag satt och pillade
med samtidigt som jag slurpade
och njöt av kvällskaffet.

Om det blir nåt att ha är ju en helt
annan bit canvas,men troligtvis
blir det som så att jag sätter upp
den tavlan i mitt sovrum sen,bara
för att den passar in där.

Ni kanske hajjar sen om/när jag
visar upp det lilla stycket.

Och skulle ni inte fatta,ja då är
ni inte mycket till konstkännare!

Nu ska jag inte sitta här i mitt kök
längre,jag ska ta en nattpromenad,
ut på ballen och hem (in) igen-
det är ju så skönt med frisk luft.
(luft full med sprayångor vill säja!)

Go´natt på er!


Fin flicka visar härmed ALLT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0