Onsdag,lillördag & fikadejt

Hade faktiskt planerat att
införskaffa lite spray idag,
och så "kanske" det blir
fast på lokal nivå.

Orkar helt enkelt inte brassa
iväg till en stad nära mej.

Dessutom måste jag fokusera
lite mer på "beach 2020",och
det är fan inte det lättaste.

Allt,jag säjer ALLT är den där
jävla PMS´ens fel,precis ALLT!

Troligtvis måste jag ägna da´n
åt att leta reda på triggerpunkter
så jag kan massera som satan
och på så sätt blir av med skiten.
(vilket knappt är troligt,men ändå)

Just det,jag har ju en fikadejt
inplanerad oxå,sånt lättar ju
alltid upp oavsett veckodag
eller PMS!

Fokus & koncentration,det är
vad jag behöver.

Kram då!


En gårdagens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0