Nedräkningen har börjat

En sketen liten vecka kvar,
sen får vi sommartid igen.

Jippikajej så jävla gött!

Ännu ljusare på kvällarna,
man kan riktigt känna hur
livet rinner in i en igen.

Lite mera värme bara,så man
kan ha balkongdörr´n öppen
hela dagarna,sen är jag ganska
nöjd & belåten.

Förvisso måste jag då skaffa mej
ett bättre tavelsprayställe,men
vafan,det kan det ju va värt.

Btw så äre dessutom våffelda´n
nästa söndag oxå....OCH min
käre lille fars stora födelsedag.

Jag tror han fyller 50.
Eller kanske 70 när jag
tänker efter ordentligt.

Lille gamle faren,70 bast!

Å andra sidan har han ju barn
som är 53 typ.

NEJ,inte jag.

Jag är fan inte en dag äldre
än 27,always twentysju!

Det va väl allt såhär dax om
man säjer så!

Sköna sönda´n på er därute-
whereever you are!


Den här löpsedeln vill jag se i år oxå!


Kommentarer
Postat av: Leo

Håller med, det känns verkligen som att det är mera vår så fort man ställer om till sommartid. Och våffeldag dessutom - det måste firas det hör jag ju! :)

Hoppas du haft en go helg förresten, 27-åringen!

Puss&kram

2012-03-18 @ 21:42:51
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo: Ja,är det nåt jag längtar & ser fram emot,så är det verkligen "sommartiden".På nåt konstigt sätt känns våren så himla mycket mer påtaglig då! :)

I år passar det ju som sagt oxå ypperligt att fira in den med kalas! :D



Och jaatack,27-åring har haft en alldeles strålande helg♥

Du oxå hoppas jag ;)

♥Kram & Puss♥

2012-03-18 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0