När statusuppdateringarna exploderar

Det finns väl (nästan) inget som
kan få alla att sitta och skriva
statusuppdateringar på fejjan,
som just lite snöyra när man
trodde att våren va här på riktigt.

Men hallå,hur orkar dom?

Spela roll lixom,den (snön) kommer
ju ändå inte ligga kvar i drivor nån
längre tid precis!

Ett krasst konstaterande bara,lite
kräks i munnen och en stor mugg
kaffe på det,vad mer kan man göra.

Jag är iaf jävligt glad över att jag
redan i veckan bestämde mej för
att INTE joina the local vårmarknad
nu i helgen.

Inte fan står jag ute och fryser
arslet av mej i snålblåst och
pissnö som singlar ner.

Nej då,jag är smartare än så!

Lugn & fin braskamin,det BLIR
bättre väder vad det lider,
jag LOVAR!


Morgonens utsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0