Nagelfix & wordfeud

Nu har jag varit hos min
privata nagelteknolog,och
JA,hon pysslade med mina
skitiga färgfingrar och kräktes
inte ett dugg faktiskt.


På trappan satt hon och väntade in moi!


Lilla gullpluttan E var i målartagen,rosa förstås!


Som att komma in i värsta godisbutiken och bara
få välja EN sorts godis!


Efter en hel del filande och lite pet,va det så dax att
sätta igång på allvar!


Jag valde turkost den här första sittningen.


Sen kom nästa kund,och hon kände sej direkt som hemma
och började färglägga i E´s målarbok.


E blev sugen på riskakor och slet som ett litet djur för
att få upp en ur paketet.


C forsatte fila och fixa,och jag bara njöt i fulla drag!


Sen kom barnens mormor "Hulda" och tog upp lilleman "M"
ur sin säng,så han oxå fick va med i gänget.


E och den väntande kunden fortsatte med måleriet,och då
passade manikyristen och jag på att....


...sno hennes telefon för att hjälpa henne med wordfeud!
Jag bah:Fy satan vilka kassa bokstäver du har,det här
funkar inte alls,inte en jävla bokstav rätt nånstans lixom!


Sen va det hux flux klart!


Nu är jag fin till kvällens tjejdejt,och sanna mina ord om jag
inte ska matcha med lite turkost i smyckesväg eller så!


Tusen tack fina C♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0