Mera kaffe till mej

Jag är inte den som kastar in
toarullen i första taget,och
kaffe kan man ju bara inte
leva utan,så äre bara!

Just därför slängde jag väl in
en tävlingskupong med bästa
motiveringen ever idag när jag
och gamla grannen va i en ICA-
affär "ganska" nära oss!
(jag skrev på rim,förstås)


Jag kommer bli jävligt skitförbannad om jag inte vinner.
Den här tävlingen är ju som gjord för mej,och med den
slogan jag skrev kan det fan inte bli annat än succé!


Skulle inte förvåna mej om dom satarna bara drar en
kupongjävel lite random för att utse vinnaren.
Då,DÅ fan kommer jag gå bärsärkagång (heter det så?)
i den butiken nästa gång,var så säkra!

Don´t they never ever fuck with Majso!(the coffequeen)


Passade på att få just en mugg Gevalia hos fd grannen
innan jag styrde kosan hemåt igen.

Stina som gamla grannen är dagmatte åt,hon ville bara
busa och lukta på mina brallor!
(tur för henne att hon inte stack upp nosen i Söderköping på mej!)


Och nu,nu ska här sprayas för glatta livet,måste bara
dricka upp dagens 12:e mugg kaffe först!

FATTA hur mycket jag behöver och är värd
den där tävlingsvinsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0