Mellofinal,OJ va skoj!

Faktum är att jag skiter
fullständigt i vem fan som
vinner i det där musikspektaklet.

T.o.m jag hade ju kunnat stå och
"pratsjunga" lite hejsan svejsan,
inte hade det blivit så jävla mycket
sämre iaf.

Eller typ nynnat/vrålat samma
sketen textrad i ett par minuter
och flaxat lite med sidenmorron-
rocken jag inte äger.

Allvarligt talat,jag hade hellre sett
på Nils Poppefilmer varenda lördag
fram till nyår!

Och det säjer jag,blir jag riktigt
irriterad ifall "nån" (läs:jag) råkar
zappa över till DEN kanalen ikväll,
så finns risken att svarta sprayburken
åker fram fortare än kvickt!

Mörker & svart testbild,OKEJ!

Slösa era kosingar på telefonröster,gör det vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0