Med eller utan bacon

MED tack!
Om jag får välja alltså.
OCH ost,MASSOR med ost!

Såja,då har vi rett ut det.

Annars händer det inte så
jävla mycket just nu.

Jag brainstormar lite med
mej själv,och försöker visulisera
lite bra kladdmotiv typ.

Så kom jag på att det är onsdag,
och då tog  jag fram ett par pavor
vin,en gammal ostkant och ett halvt
torrt kex.(vindruvorna är slut)

På nåt sätt måste skapelserna få
värka fram lixom.

Och med en jävla massa vin kan
det således huvudvärka fram,
som ett enda totalt migränkaos
eller så!

Lugn & fin braskamin,jag ska INTE
bälga i mej nåra pavor,bara en Bag
in Box....max alltså!

Ibland måste ambitionen vila
lite oxå,och egentligen skulle
jag inte ha varit hemma ikväll,
men den lilla hoppan som bokat
kvällen med mej,ombokade till
imorron fm istället.

Kanske därför kreativiteten för
tillfället är inställd på "vila"!

Ameh,då fåre väl va så´rå!


Sålänge: "A love story" ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0