Hej & hå,vi va typ 22

Maj gad,jag är totally färdig
som dotter och firare!

Pappsen själv satt mest och
blev uppassad,som vanligt
ungefär,men idag tyckte jag
kanske att det va lite legalt iaf.

Luften tar lätt slut när det är
mer än 20 pers som befinner
sej i samma rum,och det hjälper
föga att öppna fönstren på glänt.

Mamsen hade fixat mat och efterrätt
så det stod härliga till,nästan så halva
Afrikas befolkning hade kunnat få sej
ett skrovmål oxå!

Nu ska jag bara dö i soffan och smälta
potatisgratäng,päronhalvor med grädde
och jordgubbar SAMT tårta och en jävla
massa kaffe.

På måndag får det fanimej va slut
på sötebrödsdagarna,det säjer
brallorna iaf,och då snackar vi
UNDERBRALLORNA!

Frågor på det???

Nej precis!!


Skooutlet!


Lite gratulanter.


Ytterligare gratulanter!

Och då fick inte alls plats på korten!!


70 åringen to be(imorr´n),med ena barnbarnsbarnet i knä´t,
som sagofarbror.
Sådär satt han inte med OSS kids minsann,men tydligen GÅR
det lära gamla rävar att uppföra sej! =)

 
Mina ♥-an var förstås med och firade morfar!


Och den långhåriga prinsen såklart! ♥


Det tar emot att ens tänka på sånt här nu,men jag avslutar
iaf med den här bilden och tackar för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0