Dagens miniturné

I´m back!


Här plockade jag upp "lite" av mina grejer,det svåra är att
välja VAD man ska ta med sej lixom.
Hade behövts ett släp om jag packat med allt jag har,men
vaddå,eftersom jag varken har dragkrok ELLER släp,så fick
det räcka såhär!

(Notera gärna kaffemuggen,såklart!)


Har sparar dom inte på glada gubbar & väl valda ord minsann!


Sen fick jag besök av lilla Wilma oxå,och hon KAN teckna
till skillnad mot mej,fast jag hjälpte henne skriva namnet
på huvudfotingen!

På bilden är hon i full färd att rita mer hår på "Elly",och dom
små plupparna i huvudet,det ser ni väl fan att det är hårspännen!


Tjoff sare,så hade Christina med Ch köpt det här!
Kul & tack för det sa jag!


Jag hade förstås
på mej egendesignade
tröjan som "Stora" fixat.


Försökte fota baksidan,men det gick ju sådär!!!!
(den bilden får ni en annan dag,när tröjan INTE är på!)


Nu ska jag bara dricka upp kaffet & sen ska jag (äntligen)
gå loss bland färger & sprayburkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0