Dagen idag

Torsdag,snart fredag!

Min je så fort det går hörrni!

Imorr´n ska man höra den där
förbannade jingeln om fredags-
myyyyyyyyyyyys fem miljoner
gånger,och kräkas lite i nån
gammal tidning.

Men idag,idag är det tjejträff
i den STOORA metropolen Peking.
(eller stor & stor är väl att ta i)

Jag ska INTE ha knytblus och jag
ska INTE ha nåra äckligt obekväma
skor på mej,näerå,jag har lixom
klivit över den tröskeln(vuxenpoints to moi)
och går all in på sköna men ack så fräna
kläder & skor iaf.

Som vanligt alltså.

M.a.o kan jag såhär utan facit i hand
ändå säja:det kommer bli en alldeles
underbar kväll,med mycket skratt,och
kanske en liten slurk Fanta(läs:vino á la huso)!

Men innan dess ska jag spraya,kleta
och få mina små skivliga upptuggade
naglar fixade,om det nu går och ifall
manikyristen inte dör vid blotta åsynen
av cromespray och annat färgrelaterat
som letat sej in lite här & var.

Jag paxar förstås för att hon fixar
små handsingarna på mej INNAN
det görs nåt annat.

Det och stor jävla mugg kaffe,
annars kan det fan kvitta!(nästan)


Det är bara Juljävlaskylten som ska BORT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0