Blindstyre!

Såja,nu har jag avverkat min
första lektion den här terminen
på silversmidet.

Kaffe blev det,och lite sågande,
filande och förarbete!


Dom där två kände jag minsann igen,majjen aka "jultomten"
började direkt att plocka i lådor och diskutera.


Min gamla kursare hade fått en en genial idé,och ska göra
blindskrift på sitt kommande smycke.


Jag fattade ingenting,kanske beror på att jag för kvällen
saknade fingertoppskänsla,eller helt enkelt inte begrep
mej på den (blindskrifts)dialekten! =)


Här har hon iaf skrivit sitt namn,det ser ju vilket
blindstyre somhelst!
Visst!


K stod typ halva kvällen och putsade på sitt
kommande
halsband to be.


Jag roade mej med att såga,såga,såga och få hela
händerna fulla med silver!


Tada,här är lilla berlocken jag påbörjat.
Mina initialer,allt i ett s.a.s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0