Barbamajso

Uj,uj,uj vilken matinspiration
jag INTE har nuförtiden.

Jävla skit och dumkastrull så
trist det är att behöva planera
och tänka på sånt 24/7,för även
om jag bara käkar på fredagar,
TYP,så finns det lixom en liten
prins som käkar ALLA dagar!

Men iaf,idag äre ju ändå fredag,
den däringa matdagen i veckan
som man kanske då vill piffa till
"lite" extra.

Inte ens det faktum att det ÄR
fredag kunde ge mej inspiration
eller lust,egentligen.

Men som den perfekta blivande
frun man är (om tummen ploppar ur),
så slängde jag förstås ihop lite
käk trots allt!

Sen ska jag fanimej ta helg och
hänvisa till lokala pizzerian alt.
frysdisken i affär´n!

Skål & trevlig fredag då folks!


Barbamajso!


Helvete vad jag bara tjoffsade ihop det som fanns hemma!
Cheddarostfylld kycklingfilé som jag baconlindade och sen
hällde jag över grädde med riven palsternacka!
Till detta serveras en maffig sallad med en massa
godsaker i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0