Yesterday

Igår hade jag besök.
Besök av en gammal klasspolare
sen gymnasietiden.
 
Vi träffas inte alltför ofta,fast vi
har iaf hållit kontakten i över 30 år.
 
Om jag inte minns helt i senila
banor,så va det typ nästan 10
år sen hon va här sist.
 
Med tanke på att det bara är 2.5 mil
emellan oss,så kan man ju ändå säja
att det är skitbra jobbat! =)
 
Vi hade iaf nåra väldans snackiga
timmar på ballen med flera muggar
kaffe och lite mörk choklad att tugga på.
 
Nu får vi fan skärpa till oss och träffas
lite oftare i fortsättningen,annars lär vi
typ va pensionärer innan hon kommer
hit igen....med färdtjänst troligtvis!
 

Jag blir dock lite extra förbannad ;) ,för damen
ifråga är en såndär hurtig sak.
Som tränar 5ggr/veckan och leder s.k Friskispass
in absurdum!
 
Hur fan kunde det bli så lixom?
"Förr" va det BARA jag som motionerade!!
 
Och kolla vad jag fick då!
Världens skönaste & jättefina tröja-love it♥
Thank you M.A.B.V eller D.F.E som vi oxå brukar säja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0