Vissa dagar går allt bättre än nånsin...not!

Jävla skit och förbannade
jag vet inte vad!

Hade såna fruktansvärt höga
ambitioner,och var verkligen
i rätt mood när jag satte igång
med min "to do list" på förmidda´n.

Men säj den glädje som varar
mer än ett par minuter,ibland!

Just nu håller jag bl.a på med
ett uppdrag åt en person,och
den personen har ingen ordning
på allting om man säjer så.

Fan vad jag blir lack.
Lack på mej själv oxå,jag
som är så jävla överdrivet
tillmötesgående och hjälpsam
till vad det verkar inte alls så
förbannat stor nytta!

GAH!

Just nu har jag bara lust att ta
personen i fråga i kragen,ruska
om satan så hårt och skrika:
SKÄRPNING FÖR HELVETE!

Eller,stoppa in det jag hittills
gjort i alla dennes kroppsöppningar
och vråla:
Det här är för sveda & värk och en
sabla massa onödiga arbetstimmar!!!

Det gör jag förstås inte,för på nåt
konstigt jävla vridet sätt,så tycker
jag det är bortkastad extratid att
behöva åka iväg just nu.

Jag ska fan äta glass istället.

Äta som fan och verkligen leva
i nuet som om det inte kommer
en kväll framöver!

Bajsfolk & bajsnationaldag!
(läs:otacksam jäkel!)


"Jag har en räv bakom höger axel"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0